S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookies na vašom počítači / zariadení. Nastavenia môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Ako nakupovať a FAQ

Ako nakupovať a FAQ

Kroky ako nakupovať:

1. V detaile alebo v boxe produktu, ktoré ste si vybrali, kliknite na tlačidlo "Kúpiť"

2. Produkt sa presunie do košíka, upresníte počet kusov.

3. Vyberte spôsob dodania a spôsob platby.

4. V nasledujúcom kroku vyplňte Vaše údaje, kde má byť zásielka doručená.

5. Dokončite objednávku.

 

Následne Vám príde potvrdzovací mail o prijatí objednávky.

⇑   ⇑   ⇑   ⇑   ⇑   ⇑   ⇑ 

    

VÝHODY REGISTRÁCIE

Ak sa zaregistrujete v našom e-shope, budete môcť:

> nakupovať rýchlejšie

> budete mať aktuálny prehľad o stave vašich objednávok

> môžete si prezerať históriu objednávok, ktoré ste už uskutočnili

.

 

Najčastejšie kladené otázky zákazníkov a naše odpovede:

FAQ (frequently asked questions)

  1. Je potrebné sa pri objednaní tovaru na e-shope zaregistrovať?

Nie, nemusíte sa pre nakupovanie registrovať. Ale možnosť registrácie pre zákazníkov poskytujeme.

Registrácia Vám prinesie mnoho výhod :  výpis všetkých Vašich objednávok, reklamácií, pri objednaní tovaru už budete mať prednastavené fakturačné a doručovacie údaje.

 

  1. Ako odosielate tovar a kedy ho obdržím?

Tovar sa odosiela najčastejšie druhý deň od objednania a v nasledujúcich 2 pracovných dňoch je tovar doručovaný (pri nadrozmerných zásielkach (ako napríklad: biliardové stoly) je doba dodania maximálne 5 pracovných dní od objednania. V malom percente prípadov posielame tovar 3.deň od objednania. Vždy budete informovaný o odoslaní tovaru na email zadaný vo Vašej objednávke.

K odosielaniu zásielok využívame služby  Pošty bez hraníc. Ak zvolíte v nákupnom košíku Slovenskú poštu, doba doručenia sa pohybuje od 3 - 7 pracovných dní od expedície. Spoločnosť UPS doručuje zásielky druhý pracovný deň od expedície. Platbu je nutné vždy vykonať v Eurách – buď na náš slovenský bankový účet alebo priamo pri prevzatí zásielky, ak sa jedná o platbu na dobierku.

  1. Akí sú výrobcovia Vašich produktov?

Výrobcov máme niekoľko, rovnako ako kategórie produktov. Produkty z  kategórií : šport, záhradné vybavenie, ratanový nábytok a hračky sú väčšinou od českých dodávateľov. Na ďalšie produkty máme  dodávateľa z Nemecka, ktorý má síce niektoré výrobné haly v Číne, ale napriek tomu však tovar musí spĺňať nemecké normy a samozrejme normy EÚ.

 

  1. Je možné si tovar niekde pozrieť?

Tovar je možné si pozrieť na výdajnom mieste v Karlových Varoch (ale iba na základe objednávky a predchádzajúcej dohody), nejedná sa však o predvádzaciu miestnosť, tzn. tovar tu nie je vystavený. Z toho dôvodu odporúčame tovar  objednať  a ak Vám nebude vyhovovať, je možné ho do 14 dní vrátiť. V prípade osobného odberu platí tiež možnosť vrátenia do 14 dní.

 

  1. Ako dlho platí záruka na tovar?

Záruku na tovar poskytujeme podľa zákona v trvaní 2 rokov, na tovar zakúpený pre podnikateľské účely je táto záruka podľa zákona skrátená na 1 rok.

 

  1. Ešte mi neprišlo potvrdenie mojej objednávky na mail.  Čo mám urobiť?

Je možné, že potvrdzovací email spadol do spamu (prosíme Vás, skontrolujte si spam vo Vašej mailovej schránke) alebo ste nesprávne zadali Váš email  v objednávke. Prosíme, skontrolujte si to. V prípade potreby kontaktujte našu zákaznícku linku, operátorka Vám pomôže.

 

  1. V zásielke som nedostal faktúru.  Kde ju nájdem?

Faktúra je súčasťou emailu o dokončení objednávky, rovnako ako číslo zásielky dopravcu, vďaka ktorému môžete svoju zásielku sledovať. Faktúra obsahuje elektronický podpis aj pečiatku, a je teda právoplatná aj pre účely účtovníctva.

 

  1. Tovar o ktorý mám záujem si kúpiť nie je dostupný. Je možné zistiť, kedy bude ?

Ak máte záujem o tovar, ktorý už na webovej stránke nie je zobrazený, znamená to, že je momentálne vypredaný. V niektorých prípadoch sa už tovar nevyrába a v budúcnosti skladom nebude. Takisto je však tovar, ktorý iba čaká na naskladnenie u dodávateľa.

Odporúčame preto sledovať našu stránku www.crownshop.sk alebo nám napíšte na náš mail: info@crownshop.sk

 

  1. Je možné si nechať objednaný tovar zaslať k určitému dátumu?

Áno, zásielku Vám môžeme zaslať k určitému dátumu, ale iba v dobe do 7 dní od objednania tovaru. Ak si želáte zásielku zaslať neskôr, je nutné, aby platba prebehla vopred.

 

  1. Poskytujete fotografie kamenných umývadiel pri ktorých je každý kus originál?

Je nám to veľmi ľúto, ale bohužiaľ nie. Z dôvodu vyťaženosti na našom sklade nie je možné každý kus fotografovať a zasielať zákazníkom na výber. Kamenné umývadlá sú skutočne každý kus originál, väčšina typov sa líši iba sfarbením a štruktúrou kameňa, ale umývadlá typu MERAN, FOSSIL, TORTONA a SAVONA sa výrazne medzi sebou líšia aj rozmermi a predovšetkým tvarom.
Pri zakúpení tohto umývadla si musíte uvedomiť, že kupujete unikátny kus, ktorý nikde inde ako u Vás doma neuvidíte.

 

  1. Ako mám postupovať v prípade, že mi bol doručený nefunkčný tovar? Potrebujem tovar vrátiť alebo reklamovať.

Opíšte nám Váš problém, ktorý máte s tovarom na  náš kontaktný e-mail  << KLIKNITE <<

Dôležité!   Nezabudnite nám napísať ČÍSLO OBJEDNÁVKY (vidíte ju na faktúre, alebo aj v informačných e-mailoch, ktoré ste dostali pred expedíciou tovaru  

K vyriešeniu reklamácie je potrebný aj Váš mailový kontakt, ktorý nám tiež napíšte do kontaktného formulára. 

Veríme, že situácia sa vyrieši k maximálnej spokojnosti oboch strán. 

Následne potom, ak Vás k tomu vyzve reklamačné oddelenie, tovar zašlete na adresu expedičného skladu: 

>     Stará Kysibelská 695/73b, 360 01 Karlovy Vary, Česká republika.

Chceme vás požiadať, aby ste zásielku nikdy nezasielali na dobierku !  Takto odoslané zásielky nebudú prevzaté.

 

 

 

ZDU3NTk0Yz